A szénkefe nélküli motor nyomatéka akár a 60Nm-t is elérheti, ami meginduláskor ez jól érezhető lendületet ad a kerékpárnak, átsegíti a bicajost a lassú tempó miatti „kóvájgáson”. Az energiaellátást 504Wh kapacitású, vázba integrált, SIMPLO akkupakk biztosítja, amivel akár 100 km is megtehető. A töltöttség és minden egyéb információ a kormányra szerelt fedélzeti kijelző egységen szerepel, a vezérlők a markolat mellett találhatók. Végezetül a „Walk Assist” funkciónak köszönhetően gyalog sem kell tolni a bringát!
A TRANS HYBRID 4.0 M számára tervezett Aluminum Lite 6061 váz hidroform csőalakítással készül, ami tökéletes akkumulátor- és motorintegráció tesz lehetővé. Ellenálló porfestett fényezés védi felületet, és a váltókábelek is a vázon belül futnak. A felszereltség tekintetében Shimano Alivio és Acera alkatrészekből összeválogatott 1x9 fokozatos váltórendszer teljesít szolgálatot, a hidraulikus tárcsafékrendszer ugyancsak a japán márkától érkezik. Elől SR Suntour NEX LO teleszkópvilla csillapítja az ütéseket, a felhasználásnak tökéletesen megfelelő 63mm rugóúttal. Mozgása aszfaltos emelkedőkön blokkolható. Minden túra/trekking felhasználásra tervezett kerékpár, ez a modell is számos kiegészítő alkatrésszel rendelkezik: az alapfelszereltség részét képezi a sárvédő, a csomagtartó, a kitámasztó, a láncborítás, és nem utolsósorban a korszerű LED világításrendszer. A nagy kalandhoz az erőnlét sem lehet akadály!