Ennek megfelelően a komfortországútikat elöl szinte kizárólag kompakt hajtóművekkel, 50-34-es lánctányérokkal szerelik. Ezen felül az „endurance” bringák sok esetben túra-kiegészítőket, sárvédőt fogadnak, így ha bármikor szükség lenne rájuk, fel lehet szerelni, vagyis egy- vagy párnapos túrákra, téli edzésekre is simán használhatod, nem úgy, mint egy vérbeli versenykerékpárt.Technikailag ugyancsak sokat fejlődött az országúti kerékpár, manapság a hidraulikus tárcsafék és az elektronikus váltás a közép-árkategóriában is terjed, ezen felül megjelent az elektromotor-segédhajtással rendelkező országútik első generációja, ami a Kross idei kínálatában is feltűnik. A tárcsafék és az elektronikus váltásvezérlés önmagában nem biztosít fizikális komfortot, azonban mindkettő javítja a kerékpár ergonómiáját és a kezelést. Egyszerűen kevesebb energia meg egy a fokozatok kiválasztására és a sebesség kontrollálására, ami mindenképpen üdvözítő.