A KROSS 2025 gravel kínálatban az ESKER 8.0 is megújul, hogy még jobban megfeleljen a teljesítménycentrikus, magas technikai színvonalat igénylő kerékpárosok elvárásainak. A fejlesztések még élvezetesebb teszik a gravel stílust. Ez a modell a nemrég bemutatott SHIMANO 2x12 fokozatos GRX váltórendszert alkalmazza, valamint magas színvonalú FSA és FIZIK alkatrészekkel érkezik.
Az ESKER 8.0 megalkotásakor a tervezők szeme előtt az egyre szaporodó gravel versenyek és egyéb megmérettetések lebegtek. Ehhez ma már elengedhetetlen a technikailag fejlett karbonkompozit váz és villa. A karbonkompozit szerkezet varázslatos tulajdonságokkal ruházható fel: egyszerre pillekönnyű és stabil, emellett fokozza a hatékonyságot és némi kényelmet is biztosít. A fenti célok érdekében a fejlesztők különféle karbon szál- és szövettípust vetettek be, így befolyásolva a szerkezet tulajdonságait.
Nemcsak az alapanyagválasztás, hanem a technikai tartalom is abszolút naprakész. Például a kerekek korszerű átütőtengelyes rögzítést alkalmaznak, a hidraulikus féktestek FlatMount rendszerűek, a láncvillák pedig aszimmetrikusak, ami elősegíti a széles terepgumik használatát. Említsük meg, hogy a felsőkategóriás ESKER vázak speciális vázgeometriát alkalmaznak, amely a lehető legközelebb áll az országúti kerékpárok agilis irányításához, emellett megfelelő stabilitást tesz lehetővé a nehezebb terepszakaszokon, a meredek és a gyors lejtmenetek során.
Az ESKER 8.0 felszereltsége a vázhoz méltó színvonalú. A váltó- és hajtásrendszer a SHIMANO GRX 820/610 2x12 fokozatos szériából kerül ki, amely speciálisan gravel kerékpárokhoz lett kifejlesztve. A japán márka termékeit köztudottan a pontos és megbízható működés jellemezi. Hidraulikus tárcsaféket kínál elképesztően jó modulációval és megbízhatósággal. A fékezés országúti kormánnyal soha nem volt még olyan biztos, mint a SHIMANO GRX gravel-specifikus szettel! A KROSS fejlesztők nem spóroltak a kerékszetten sem, hiszen az ESKER 8.0 FSA TEAM AERO-GRAVEL i23 típussal érkezik, rajta csúcskategóriás SCHWALBE G-ONE gumik feszülnek. Ezen felül olyan extra alkatrészek kaptak helyet, mint a FSA K-WING AGX gravel karbon kormány és ugyancsak FSA karbon nyeregcső.
VÁZ | |
---|
Váz | CARBON |
Villa | CARBON |
HAJTÁS | |
---|
Első váltó | SHIMANO GRX RX820 |
Hátsó váltó | SHIMANO GRX RX820 |
Sebességek száma | 24 (2x12) |
Első fék | SHIMANO GRX RX410 |
Hátsó fék | SHIMANO GRX RX410 |
Fékkar | SHIMANO GRX RX610 |
Első féktárcsa | SHIMANO RT56 160 |
Hátsó féktárcsák | SHIMANO RT56 160 |
Váltó | SHIMANO GRX RX610 |
Hajtómű | SHIMANO GRX RX610 |
Középcsapágy | SHIMANO 105 R7101 |
Lánc | SHIMANO M6100 |
KEREKEK | |
---|
Első agy | N/A |
Hátsó agy | FSA TEAM AERO-GRAVEL I23 AGX |
Abroncs | FSA TEAM AERO-GRAVEL I23 AGX |
Gumiköpenyek | SCHWALBE G-ONE ALLROU. 700X45C |
ALKATRÉSZEK | |
---|
Kormány | FSA K-WING AGX CARB 420/31,8 |
Kormányszár | ALUMINIUM 70MM/31,8/12° |
Nyeregszár | FSA KFX SB0 CARBON 27,2X350MM |
Kormánycsapágy | FSA ORBIT ACB NO.42 TAPERED |
Nyereg | FIZIK TERRA ARGO X5 |
Markolatok | FIZIK |
Hamarosan ...