A LEA BOOST 1.0 hátsó kerékagyba integrált Bafang elektromotort kínál. Az itt alkalmazott G120 motortípus nyomatékszenzort és csendes működést kínál. Aki a márkát nem ismerné: a termelésvolument nézve a Bafang a világelső. A motorteljesítmény szabvány szerinti 250W, a vázon elhelyezett akkupakk meglepően nagy (522Wh) kapacitással rendelkezik. A vezérlés az az autóiparban használatos korszerű CANBUS típus. A töltöttségszint és egyéb menetinformáció a BAFANG HMI DP kijelzőn követhető.
Az Aluminum 6061 váz korszerű hidroform csőalakítással készül, és ellenálló porfestett fényezés védi a felületet. A váltókábelek a mai trend szerint a vázon belül futnak, ami esztétikus, és segít a bowdenek tisztán tartásában is. A LEA BOOST 1.0 széles áttételezést biztosító 3x8-fokozatos Shimano Acera/Tourney váltórendszert kínál, így a meredek emelkedők is könnyedén teljesíthetők. A lassításért kiváló Shimano hidraulikus fékek felelnek. Végezetül az első villa az SR Suntour XCT 30 modell, amely tekercsrugós, és 100mm utat biztosít. A kerékszett a kisebb vázméretek esetében 27,5”, nagyobbaknál 29” méretű.
| VÁZ | |
|---|
| Váz | ALUMINIUM |
| Villa | SR SUNTOUR XCT 30 HLO |
| Villa rugóút | 100mm |
| HAJTÁS | |
|---|
| Első váltó | SHIMANO TOURNEY TY700 |
| Hátsó váltó | SHIMANO ACERA M360 |
| Első fék | SHIMANO MT200 |
| Hátsó fék | SHIMANO MT200 |
| Fékkar | SHIMANO EF505 |
| Első féktárcsa | DISC (160) |
| Váltó | SHIMANO EF505 |
| Hajtómű | SHIMANO TY301 |
| Lánc | YBN S8 |
| KEREKEK | |
|---|
| Első agy | GL-B43F-DS |
| Abroncs | KROSS |
| Gumiköpenyek | 29"x2,1" |
| ALKATRÉSZEK | |
|---|
| Kormány | ALUMINIUM 680 MM 31.8 |
| Kormányszár | 90MM/31,8/7° |
| Nyeregszár | ALUMINIUM 27,2x350 |
| Kormánycsapágy | FP-H816 O1-1/8" |
| Nyereg | SELLE ROYAL |
| Markolatok | KROSS SCALE |
| Pedálok | FP-917N |
| Hajtás | BAFANG G120.250.DC |
| Computer | BAFANG HMI DP E12.CANBUS |
| Akkumulátor | PHYLION SF-06S |
Hamarosan ...