A HEXAGON BOOST 1.0 hátul merev, elől teleszkópvillával szerelt és a legnagyobb méretű, azaz 29”-os MTB kerekeken gurul. Hátsó kerékagyba integrált Bafang elektromotort kínál, az itt alkalmazott G120 motortípus nyomatékszenzort és csendes működést kínál. Aki a márkát nem ismerné: a termelésvolument nézve a Bafang a világelső. A motorteljesítmény szabvány szerinti 250W, a vázon elhelyezett akkupakk meglepően nagy, 522Wh kapacitással rendelkezik. A vezérlés az az autóiparban használatos korszerű CANBUS típus. A töltöttségszint és egyéb menetinformáció a BAFANG HMI DP „okoskijelzőn” követhető.
Az Aluminum 6061 váz korszerű hidroform csőalakítással készül, és ellenálló porfestett fényezés védi a felületet. A váltókábelek a mai trend szerint a vázon belül futnak, ami esztétikus, és segít a bowdenek tisztán tartásában is. A HEXAGON BOOST 1.0 széles áttételezést biztosító 3x8-fokozatos Shimano Acera/Tourney váltórendszert kínál, így a meredek emelkedők is könnyedén teljesíthetők. A lassításért kiváló Shimano hidraulikus fékek felelnek. Végezetül az első villa az SR Suntour XCT 30 modell, amely tekercsrugós, és 100mm utat biztosít.
VÁZ | |
---|
Váz | ALUMINIUM LITE |
Villa | SR SUNTOUR XCT 30 HLO |
Villa rugóút | 100mm |
HAJTÁS | |
---|
Első váltó | SHIMANO TOURNEY TY700 |
Hátsó váltó | SHIMANO ACERA M360 |
Első fék | SHIMANO MT200 |
Hátsó fék | SHIMANO MT200 |
Fékkar | SHIMANO EF505 |
Első féktárcsa | DISC (160) |
Hátsó féktárcsák | POWER (160) |
Váltó | SHIMANO EF505 |
Hajtómű | SHIMANO TY301 |
Középcsapágy | BAFANG |
Lánc | YBN S8 |
KEREKEK | |
---|
Első agy | GL-B43F-DS |
Hátsó agy | BAFANG G120.250.DC |
Abroncs | KROSS |
Gumiköpenyek | 29"x2,1" |
ALKATRÉSZEK | |
---|
Kormány | ALUMINIUM 680 MM 31.8 |
Kormányszár | ALU 105MM/31,8/7° |
Nyeregszár | ALUMINIUM 27,2x350 |
Kormánycsapágy | FP-H816 O1-1/8" |
Nyereg | KROSS |
Markolatok | KROSS SCALE |
Pedálok | FP-917N |
Hajtás | BAFANG G120.250.DC |
Computer | BAFANG HMI DP E12.CANBUS |
Akkumulátor | PHYLION SF-06S |
Hamarosan ...