BEJELENTKEZÉS
Bezár
Bejelentkezés





Elfelejtett jelszó Regisztráció
A KOSÁR ÜRES
Letölthető változat

Bejelentkezés, kijelentkezés, regisztráció

Első vásárlása megkezdése előtt regisztrálnia kell magát áruházunkban. Az oldal jobb felső sarkában található Bejelentkezés, majd Regisztráció menüpontra kattintva töltse ki felhasználói fiókja adatait.

A regisztrációval Ön tudomásul veszi, hogy az adatszolgáltatás önkéntes, hozzájárulását önként és határozatlan időre adta azzal, hogy írásban bármikor visszavonhatja. Személyes adatok változása esetén (pl. lakcím, telefonszám) új regisztráció szükséges.

Amennyiben Ön már regisztrált vásárlónk, a belépéshez elegendő felhasználó nevét és jelszavát megadnia, majd a bejelentkezés gombra kattintva megkezdheti vásárlását.

Kijelentkezésre akkor van szükség, ha Ön olyan helyről internetezik, ahol mások is használhatják ugyanazt a számítógépet. A kijelentkezéssel megakadályozza, hogy bárki az Ön nevében termékeket rendeljen nálunk. Kijelentkezni a Fiókom menüpontban a Kijelentkezés menüponttal tud.

Kosár/Megrendelés

1. A termékek részletes leírásánál megjelenik a kosárba teszem gomb. Amennyiben az adott termékhez létezik, akkor a legördülő listából válassza ki a kívánt színt illetve méretet. Amennyiben a termékekkel kapcsolatban további információra van szüksége, kérjük lépjen velünk kapcsolatba, és kollégáink bővebb felvilágosítást adnak akár telefonon akár e-mailben.

2. A kiválasztott termék megrendeléséhez kattintson a kosárba teszem gombra. Ezzel a termék az Ön kosarába kerül. A kosarában lévő termékeket és azok összértékét az oldal jobb oldalán felül követheti nyomon.

3. Az oldal jobb felső részén található kosár ikonra kattintva lehetősége van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a „Mennyiség” oszlopban található adatbeviteli mezőbe adja meg a rendelni kívánt mennyiség darabszámát. Amennyiben törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor nyomja meg az „X” „Töröl” gombot. Kosarában tetszőleges számú terméket elhelyezhet, akár több darabot is rendelhet ugyanabból a termékből.

4. Választhat, hogy folytatja a vásárlást és újabb termékeket helyez a kosarába – nyomja meg a vásárlás folytatása gombot – vagy a már kiválasztott terméket/termékeket megrendeli – nyomja meg a szállítási és fizetési adatok megadása gombot.

5. Amennyiben a termékek megrendelése mellett döntött. módosíthatja a megrendelő adatait, melyek egyben a számlázási címet is jelentik. Amennyiben szállítási cím eltér a számlázási címtől, töltse ki a szállítási adatokat. A rendszer a termékek értékéhez automatikusan hozzáteszi az Ön alapértelmezett szállítási címéhez tartozó szállítási költséget, így kapja meg az aktuális fizetendő végösszeget. Alapértelmezett esetben a terméket a megadott címre küldjük ki. Lehetősége van arra, hogy megrendelésenként az előzőleg megadottól eltérő szállítási és számlázási címet adjon meg.
Válassza ki a fizetés módját, jelenleg utánvétre és átutalással történő fizetésre van lehetőség.

6. Amennyiben ismét módosítani akar a kosárba tett tételeken, nyomja meg a tételek módosítása gombot. Megrendelés véglegesítéséhez kattintson a megrendelés véglegesítése gombra.

7. Ellenőrizze a kosárba tett tételeket, a számlázási, szállítási és fizetési adatokat. Amennyiben módosítani kíván, nyomja meg a megrendelés módosítása gombot. Megrendelése elküldéséhez nyomja meg a megrendelés elküldése gombot. Megrendelése ekkor már nem visszavonható.

A rendelés beérkezése után megkezdjük megrendelésének feldolgozását. A beérkezett rendelések feldolgozása után Önt e-mailben értesítjük a sikeres készletfoglalásról, valamint jelezzük, ha bizonyos termékek készlethiány miatt nem szállíthatók és helyettesítő termékeket kínálunk fel az Ön számára. Az e-mail visszaigazolás - az ünnepnapok és munkaszüneti napok kivételével - a megrendelés beérkezését követő 24 órán belül mindenképpen megtörténik. Amennyiben ez 48 órán belül nem történik meg, úgy a Megrendelőt nem köti a megrendelése és nem köteles a kiszállított terméket átvenni. Megrendelése státuszát a fiókom menüpontban követheti nyomon.

Szállítási feltételek és díjak

1. Házhozszállítás belföldre GLS futárszolgálattal

A készleten lévő termékek esetében munkanapokon déli 12 óráig leadott rendeléseket a lehető legrövidebb időn belül visszaigazoljuk, és még aznap átadjuk a GLS csomagküldő szolgálatnak. Ebben az esetben csomagját rendelése másnapján megkapja.
A készleten lévő termékek esetében munkanapokon déli 12 óra után leadott rendeléseket legkésőbb másnap munkaidőben visszaigazoljuk, és a rendelést követő munkanapon átadjuk a GLS csomagküldő szolgálatnak. Ebben az esetben csomagját rendelését követő második napon kapja meg.
A pénteken leadott rendelések legelőbb hétfőn kerülnek kiszállításra.
Amennyiben átutalásos fizetési módot választott, kizárólag a csomag ellenértékének beérkezése után áll módunkban a kiszállítást elindítani.
A kiszállítás pontos dátumáról minden esetben e-mail értesítést küldünk, a kiszállítást megelőző napon, mely csomagja GLS nyomkövetési kódját is tartalmazza.
A kiszállítás napján továbbá sms-ben értesítjük Önt, melyben a GLS futárszolgálat 3 órás időintervallumban adja meg a csomag kiszállításának várható legpontosabb időszakát.
A csomag pontos helyzetét a Fiókom/Vásárlásaim menüpontban megadott GLS nyomkövető link segítségével ellenőrizheti.

A GLS a csomag feladását követő munkanapon 8-17 óra között szállít az Ön által megadott címre, előzetes egyeztetés nélkül. Kérjük, hogy olyan szállítási címet jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhető. Kérjük, hogy az adatainál a telefonszámát is adja meg, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a GLS felvehesse Önnel a kapcsolatot.

Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, úgy a csomagról értesítést hagy. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban megkísérli a kiszállítást. Amennyiben nem tudta átvenni a csomagot, a második kiszállítás díjmentes, azonban a további kiszállítások díjai megegyeznek az alap kiszállítási díjjal.

A szállítási idő megváltoztatásának jogát fenntartjuk arra az esetre, ha tényleges készletünk eltérne a nyilvántartástól, pl. hibás termék. Ilyen esetben telefonon vagy e-mailben értesítjük.

A rendelhető termékek esetében a szállítás időpontját a termék készletünkre kerülése határozza meg. Ilyen esetekben e-mailen vagy telefonon jelezzük a várható beérkezési időt.

A szállítási költségek:

A szállítási költség Magyarország egész területén az alábbiak szerint alakul:

35.000 Ft vásárlás alatt 1.000 Ft
35.000 Ft fölötti vásárlás esetén díjmentes

A szállítási költség nem tartalmazza az utánvét díját.
Az utánvét díja egységesen 1.000 Ft.

A www.sportokboltja.hu webshopban kínált néhány termék (pl. súlyzók, pingpong asztal, fitness gépek… stb.) extrém súlya és/vagy mérete miatt további szállítási költséget számolunk fel függetlenül attól, hogy a rendelés végösszege meghaladta-e a 35.000 Ft-ot. Az ide vonatkozó termékek esetében a termékleírásoknál, és/vagy a visszaigazoló e-mailben jelezzük, hogy az adott termékre különleges szállítási kondíciók érvényesek.

2. GLS csomagpontra történő szállítás

A rendelések leadásának, feldolgozásának és fizetésének feltételei ebben az esetben megegyeznek a GLS futárszolgálattal történő házhozszállítás feltételeivel, lásd előző pont.

A GLS csomagpontra történő szállítás igénybevételéhez megrendelése során a "szállítási adatok" pontban válassza a "GLS csomagpont" szállítási módot.

Rendszerünkben ekkor térképes keresőn választhatja ki az Önnek legmegfelelőbb GLS csomagpontot. A "Csomagpont keresése" mezőbe írja be a kívánt várost, majd válasszon az elérhető GLS csomagpontok között. Küldje el megrendelését, és csomagját a megjelölt GLS csomagpontra szállítjuk.

A legtöbb GLS csomagpont 10:00-18:00 óra között van nyitva, de ettől lehetnek eltérő nyitva tartású üzletek, ezért erről előzetesen tájékozódjon!

Csomagja feladásának estéjén e-mail értesítést kap webáruházunktól, a kézbesítés reggelén pedig sms-ben értesítjük a kiszállításról. Ezután 5 munkanap áll rendelkezésére csomagja átvételére.

A csomag kizárólag érvényes személyi okmányokkal vehető át! Amennyiben Ön nem tudja átvenni csomagját meghatalmazással más is átveheti Ön helyett. A meghatalmazásnak tartalmaznia kell az alábbi adatokat: az Ön nevét és címét, valamint az átvevő nevét és címét. A meghatalmazott személynek is rendelkeznie kell érvényes személyi okmánnyal.

3. Személyes átvétel üzletünkben
A készleten lévő megrendelt termékek személyesen is átvehetők üzletünkben. Ezt az átvételi módot azon vásárlóinknak ajánljuk, akik a termékeket a megrendeléstől számított három napon belül személyesen át tudják venni üzletünkben. Ebben az esetben természetesen a megrendelt termékeket nem terheli szállítási költség.

4. Szállítás külföldre
A szállítási és fizetés díjaink belföldre vonatkoznak, ezért ilyen esetben kérjük keresse fel vevőszolgálatunkat. Külföldre nem egységesek a szállítási díjak, illetve utánvétre is csak korlátozottan van lehetőség, ezért csak egyedi megoldásokat tudunk kínálni.

Rugalmas szállítás

Szeretne egy síkabátot vagy egy sícipőt de nem biztos a méretben? Segítünk! Rugalmas szállításunk segítségével ha rossz méretet / színt / típust rendelt mi ingyen kicseréljük Önnek!

A rugalmas szállítás minden 35.000 Ft / db feletti termékünkre érvényes. Minden 35.000 Ft feletti rendelést ingyenesen szállítunk, és lehetősége van továbbra is INGYENES szállítással csere terméket igényelni.

Amennyiben a terméket felpróbálva mégis másik méretet / színt / típust szeretne, mint amit eredetileg rendelt, a csomag kézhezvételétől számított 3 napon belül kérjük jelezze írásban ügyfélszolgálatunkon az info@sportokboltja.hu e-mail címen. Kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot és egyeztetnek a választott új termékről.

Az eredetileg megrendelt termék visszaszállításáról és a csere termék kiszállításáról mi gondoskodunk, Önnek teljesen ingyenes!

Kérjük a csere zökkenőmentes lebonyolítása érdekében őrizze meg a termék csomagolását, hiszen a GLS futárszolgálat kizárólag gondosan becsomagolt termékeket vesz át!

Kizárólag vadonatúj, nem használt és minden sérüléstől valamint hibától mentes terméket veszünk vissza! Használt termékeket NEM áll módunkban kicserélni!

Amennyiben a másodszor is ingyenesen kiszállított termék sem nyeri el tetszését, juttassa azt vissza hozzánk saját költségére. A csere termék oda-, illetve visszaszállítási díját levonva természetesen visszautaljuk a kifizetett vételárat! Ez természetesen kizárólag abban az esetben fordulhat elő, amennyiben a csere termék sem nyeri el tetszését.

Árak

A www.sportokboltja.hu webshopban megadott eladási árak Forintban vannak megadva és tartalmazzák az általános forgalmi adót, viszont szállítási költség nélkül értendőek. A szállítási költség Önt terheli és a rendelés végén a számlázáskor a kiválasztott termékek kiegészítendő többlet költségeként szerepelnek. Az Eladó az árváltoztatást jogát fenntartja, rendeléskor azt az árat vesszük figyelembe, amely a rendelés pillanatában a honlapon szerepel. Az esetleges elírásokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.

Fizetés

A megrendelt termékek árát és az esetleges szállítási költséget kétféle képen egyenlítheti ki:

1. Utánvétes fizetéssel: Az áru ellenértékét és az esetleges csomagköltség díját a futárnak kell átadni. Az áru átvételekor a megrendelő számlát kap, mely az áru ellenértékét, valamint az esetleges csomagköltséget is tartalmazza. A számla a két fél között létrejött, írásban kötött szerződésnek minősül.

2. Átutalással: Lehetőség van bankján keresztül, átutalással fizetni. Ezt netbankján keresztül, vagy a szabvány Átutalási megbízással teheti meg. Mindkét eseteben a számlaszám és a megerősítő e-mailban kapott megrendelés szám pontos kitöltésére kell odafigyelnie. A banki átutalás átfutási ideje 1-3 munkanap, banktól függően, ezért az átutalt összeg jóváírásáról külön e-mailben értesítjük Önt, majd ezt követően postázzuk a rendelését.
Felhívjuk figyelmét, hogy ha vásárlás megerősítésétől számított 8 napon belül nem érkezik meg átutalása, vásárlási szándékát semmisnek kell tekintenünk.
Internetes banki átutalási (netbank) lehetőségeiről érdeklődjön számlavezető bankjánál.

Cégnév: Hefa Bike Kft.
Székhely: 8200 Veszprém, Budapest út 89/A
Bankszámlaszám: Budapest Bank 10104820-10989560-00000002

Garancia és szerviz

Az eladó jótállási és szavatossági kötelezettségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben valamit a 151/2003 kormányrendelet foglaltak az irányadóak. Amennyiben a termék meghibásodását a vásárló a szavatossági időn belül észleli és észrevételét elküldi a szavatossági idő lejárta előtt, úgy a vásárló kérheti a termék cseréjét, javítását. A törvény és a rendelet alapján a Hefa Bike Kft. 2 éves szavatossági időt biztosít a www.sportokboltja.hu webáruházban megvásárolt termékekre. A vásárlástól számított hat hónapon belül az eladó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján az eladó nem köteles például kifogásunknak helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a termék a nem rendeltetésszerű használat folytán vált hibássá. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher a fogyasztó oldalára kerül, vagyis vita esetén nekünk kell bizonyítanunk, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt. Nem áll fenn hibás teljesítés, ha a termék hibái ismertek, vagy azok számunkra felismerhetőek voltak.

Minőségi hibás termék esetén a vásárló kérheti a termék cseréjét, javítását, árcsökkentését és a teljes vételár visszafizetését. A termékekkel kapcsolatos bármilyen jellegű minőségi kifogását az ügyfélszolgálatunk bármely elérhetőségein jelezheti. A minőségileg kifogásolt áru cégünkhöz történő visszajuttatásának költsége a vásárlót terheli. Cégünk a 151/2003. Kormányrendelet alapján, illetve a rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre (10 000 Ft feletti értékű termékekre) 1 év jótállást vállal. A törvény szerint a jótállási jogok gyakorlásánál a szavatosságra vonatkozó szabályokat kell – a megfelelő eltérésekkel – alkalmazni. http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/szavatossag

A megrendelt termékekre a Ptk. 305. § szabályai szerint szavatosságot vállalunk. Hibás teljesítés esetén kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztassa a Hefa Bike Kft.-ot. Hibás teljesítés esetén a megrendelését a Ptk. 306. §-ban meghatározott szavatossági sorrend szerint: - elsősorban kicseréljük - ha a cserére nincs módunk, úgy választása szerint árengedményt adunk, vagy a megrendeléstől elállhat, és kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését. A szállítási költséget nem áll módunkban visszafizetni. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs. Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek (pl. kicserélés vagy elállás esetén a visszaküldés postaköltsége) a Hefa Bike Kft.-t terhelik.


Kérjük csak bontatlan és hibátlan csomagolású terméket vegyen át. A szállításból adódó károkért nem vállalunk felelősséget. A meghibásodott terméket ajánlott küldeményként kell feladnia Vevőszolgálatunk címére: 8200 Veszprém, Budapest út 89/A. A jótállás érvényesítéshez a számla vagy annak a másolata szükséges.
A jótállásra vonatkozó hatályos jogszabályok:
49/2003 (VII. 30) Kormányrendelet
151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet

A szavatosságra vonatkozó alapvető szabályokat a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, azaz a Ptk. 305-311/A. §-a értelmében fogyasztói szerződés esetén a vásárló a termék átadásától (vásárlásától) számított 2 éven belül érvényesítheti szavatossági igényeit, ami alapján elsősorban javítást, vagy cserét kérhet, illetve bizonyos esetekben árleszállításra vagy elállásra van lehetősége. Lényeges, hogy az említett 2 év alatt a felek között megoszlik a bizonyítási teher. Ennek alapján, amennyiben a hiba a vásárlás első 6 hónapjában merül fel, az eladó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Ha viszont a hiba már 6 hónap után merül fel, a fogyasztónak kell bizonyítania (azt, hogy hibás teljesítés áll fenn, azaz a termék hibája, illetve annak oka már a vásárláskor fennállt), amennyiben a felek között vita van a kifogás alaposságát illetően. Nem áll fenn hibás teljesítés, ha a termék hibái ismertek, vagy azok számunkra felismerhetőek voltak.

Elállás joga

Ön a vásárlástól a megrendelt terméket tartalmazó csomag átvételétől számított 8 munkanapon belül - figyelemmel a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 4.§- ra - indokolás nélkül elállhat.
Elállásra vonatkozó szándékát a vevő köteles írásban, az info@sportokboltja.hu e-mail címre bejelenteni 14 munkanapon belül. Ugyanezen időkorláton belül elállási szándékát személyesen vagy telefonon is megtheti. Az elállási határidő a termék átvételekor, illetve szolgáltatásnál a szerződéskötéskor kezdődik.
Elállás esetén a terméket sértetlen - külső sérelmi nyomoktól, használattól mentes - állapotban a megrendelő nevének feltüntetésével, saját költségén küldje vissza a Hefa Bike Kft. 8200 Veszprém, Budapest út 89/A szám alatti címére. Cserére vonatkozó igényét kérjük, hogy szíveskedjen egy, az info@sportokboltja.hu címre küldött e-mailben rögzíteni. Kérjük megírni az új megrendelését (cikkszám, mennyiség, méret megjelölésével), amelyet az eredeti feltételeink mellett regisztrálunk, és a kért árut Önnek megküldjük. Az áru személyes cseréjére is van lehetőség. Amennyiben nem kíván élni a csere-termék lehetőségével, úgy az Ön által kifizetett vételárat az elállást követő harminc napon belül visszatérítjük.
Az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket Ön köteles viselni. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk. Felhívjuk figyelmét arra, hogy a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítésére igényt tartunk. Garnitúránál és készletnél a termékek egy csomagba tartozó összes darabját kérjük visszaküldeni. A www.sportokboltja.hu webáruházban vannak olyan termékek amik jellegüknél fogva kivételek az elállási jog alól. Ezek olyan termékek amelyek felbontás után már újra nem adhatóak el, például egy cső teniszlabda, melyet ha megbontunk elszáll belőle a magasnyomású gáz, így újra már nem eladható. Olyan termékek is ide tartoznak, melyek használat közben elfogynak, például mosószerek.
Az akciós feltételekkel megrendelt, valamint időszakos vásárlási kedvezmény igénybevételével teljesített termékek kicserélése esetén az alábbi szabályok az irányadóak. A megrendelő az eredeti feltételek (akciós árcsökkentés vagy vásárlási kedvezmény) szerint jogosult azonos terméket választani, azonban akciós árcsökkentéssel vagy vásárlási kedvezménnyel nem érintett, eredetitől eltérő termékek választása esetén az eredeti termékhez kapcsolódó csökkentett ár vagy vásárlási kedvezmény nem alkalmazható.

Törzsvásárlói program

Köszönjük, hogy sportokboltja.hu webáruházunkat választotta, visszatérő vásárlóinkat jutalmazzuk! 2014.07.02-án bevezettük törzsvásárlói rendszerünket, mely az alábbiak szerint működik: amenniyben vásárlásai összértéke 120 napon belül meghaladja a 20.000 Ft összértéket, úgy 5% törzsvásárlói kedvezményt kap minden termékünk árából. Az 5% kedvezményt a webáruházban feltüntetett kedvzményes árakból vonjuk le, így Ön egyedi, eddig elérhetetlen kedvezményekben részesülhet! A megszerzett kedvezmény limitált ideig, 150 napig érvényes. Amennyiben rendszeresen vásárol nálunk, kedvezményét megőrizheti.

Egyedi promóciós kuponok felhasználásakor nem alkalmazható a törzsvásárlói kedvezmény, vagyis a különböző jellegű kedvezmények nem vonhatók össze.

Éljen egyedülálló törzsvásárlói kedvezményeinkkel és vásároljon a létező legjobb feltételekkel!

Ajánlásokért járó extra kedvezmények

Az egyes termékek aloldalain keresse a „tovább ajánlom" gombot, melyre kattintva ajánlhatja a Sportokboltja.hu webáruházat ismerőseinek, barátainak.

Amennyiben ismerőse az ajánlásában megadott határidőig vásárol áruházunkban, máris jóváírunk az Ön részére 5% kedvezményt, melyet a „Fiókom” menü „Aktuális kedvezmények” menüpontjában követhet nyomon.

Az 5% kedvezményt ajánlásonként kapja, de egy vásárláshoz csak egy extra bónuszt tud beváltani. Tehát, amennyiben például három barátjának is ajánlotta a Sportokboltja.hu webáruházat, és ők vásároltak is áruházunkból, úgy Önnek háromszor öt százalék extra bónusza lesz, melyet három különböző vásárlás alkalmával tud beváltani.
Az ajánlásért kapott aktív (beváltható) extra bónuszok limitált ideig, 150 napig érvényesek.
Egy ember után csak egyszer adunk ajánlási kedvezményt. Amennyiben olyan ismerősének szeretné ajánlani a Sportokboltja.hu webáruházat, akikkel már kapcsolatban vagyunk, úgy az ajánlást a webshopunk kiküldi, de új extra bonuszt nem ad érte.

Az 5% kedvezményt rendszerünk a webáruházban feltűntetett akciós, kedvezményes árból vonja le, így Ön eddig elérhetetlen kedvezményekben részesülhet. Amennyiben Ön már törzsvásárlónk is, akkor is megéri Önnek ajánlani termékeinket, hiszen ebben az esetben Ön 5+5% (törzsvásárlói kedvezmény + ajánlásért járó kedvezmény), vagyis 10% további kedvezményt kap a kedvezményes árakból. Egyedi promóciós kuponok felhasználásakor nem alkalmazható a törzsvásárlói és az ajánlásokért járó kedvezmény, vagyis a különböző jellegű akciók nem vonhatók össze.

Ajánlja termékeinket ismerőseinek, barátainak és használja ki a létező legnagyobb árengedményeket!

Távszerződés

A szerződés tárgya a Hefa Bike Kft. internetes áruházában (www.sportokboltja.hu) található valamennyi árucikk.

Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon tudhatja meg.

Adatainkat az Impresszum pontban találja meg.

A megrendelőlap kitöltésével és elküldésével és annak a Hefa Bike Kft. e-mail által történő visszaigazolásával a 17/1999.(II.S.) Kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a Hefa Bike Kft. 8200 Veszprém, Budapest út 89/A (Adószám: 10739233-2-19) mint Szolgáltató, valamint a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint:

  • A Szállító köteles utánvéttel vagy kiszállítás útján a Vevő által a Megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében.
  • Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szállító által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni. Utánvétes szállítás esetén Vevő köteles a Szállító által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat - mely a termékek csomagolási, szállítási és utánvét költségeit is tartalmazza - készpénzben a kézbesítő részére kifizetni.
  • Az esetleges jogviták elbírálására Felek a Veszprémi Városi Bíróság illetékességét kötik ki.
  • Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.S.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.

A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar. Megrendelése az elektronikusan megküldött rendelés-visszaigazolással együtt a Ptk. szerint távollévők között kötött adás-vételnek minősül. A szerződés írásban jön létre, a szerződést a Hefa Bike Kft. teljesítés után online iktatja, így az esetleges jogviták esetén a beérkezett rendelés, ami írásbeli szerződésnek minősül visszakereshető a a Hefa Bike Kft. adatbázisából. A Hefa Bike Kft. a Megrendelő adatait a szerződés teljesítése és az esetleges kifogások intézése érdekében az ügyletekre vonatkozó adatokkal együtt tárolja.

Magatartási kódexet a weboldal üzemeltetője külön nem adott ki, illetve más magatartási kódex sem vonatkozik rá.

Panaszügyintézés lehetőségeinek ismertetése:  Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni: Levelezési cím: Hefa Bike Kft. 8200 Veszprém, Budapest út 89/A Telefonszám: +36 30 916 0674 Email cím: info@sportokboltja.hu

 Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C. Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5. Telefon: +36 -1-391-1400 Fax: +36-1-391-1410 E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

 Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság: Cím: 1088 Budapest, József krt. 6. Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20. Központi telefonszám: +36 1 459 4800 Faxszám: +36 1 210 4677

Vagy az illetékes Területi Főfelügyelőség elérhetősége mely az alábbi linken érhető el http://www.nfh.hu/magyar/informaciok/elerheto/teruleti

Vásárlási feltételeink érvénye: 2011. szeptember 1-től visszavonásig