BEJELENTKEZÉS
Bezár
Bejelentkezés





Elfelejtett jelszó Regisztráció
A KOSÁR ÜRES
Mi a különbség a "Rendelhető" és a "Készleten" lévő termékek között?
A "Készleten" lévő termékek üzletünkben illetve raktárunkban készleten vannak, szállításukat a megrendelésben kiválasztott mód szerint teljesítjük. A "Rendelhető" státuszú termékek jelenleg nincsenek készleten üzletünkben illetve raktárunkban. Beszállítóink készletei szerint folyamatosan pótoljuk őket, így ezen termékek beérkezésének időpontjáról érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon! Adminisztratív hibák a "Készleten" státuszú termékek esetében is előfordulhatnak.
Ingyenes-e a regisztráció?
Igen, a regisztráció díjmentes, és semmilyen kötelezettséggel nem jár.
Regisztráltam, de nem kaptam meg a megerősítő e-mailt. Miért?
A megerősítő e-mail egy automatikus rendszerüzenet, ezért néhány levelezőprogram (pl. freemail… stb) kérdés nélkül a spam mappába teheti, így könnyen elkerülheti figyelmét. Először nézze meg spam mappáját. Ha nincs ott sem, akkor előfordulhat, hogy hibásan adta meg az e-mail címét, ezért nem kapja meg levelünket. Ebben az esetben regisztráljon újra a helyes e-mail címmel.
Ha nem tetszik a termék lehet-e cserélni, visszakapom-e az árát?
Természetesen, ha a termék nem felel meg az elvárásoknak, akkor azt vissza lehet küldeni, bármilyen készleten lévő termékre kicseréljük. Kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunkon, hogy mely termékre szeretné kicserélni, valamint kézséggel segítünk a megfelelő cseretermék kiválasztásában.

Amennyiben egyik cseretermék sem felel meg Önnek, és a vételárat szeretné visszakapni, jelezze ügyfélszolgálatunk e-mail címén és a pénzt a lehető leggyorsabban visszautaljuk Önnek.
Hogyan küldjem vissza a nem megfelelő terméket? Ki állja a visszaküldés költségét?
A terméket az eredeti csomagolásában postai úton, vagy futárszolgálattal is visszaküldheti nekünk. A visszaküldés költségét Önnek kell állnia. Utánvétes csomagokat nem áll módunkban elfogadni.
Személyesen átvehetem a rendelésemet?
Igen. A készleten lévő megrendelt termékek személyesen is átvehetők üzletünkben. Ezt az átvételi módot azon vásárlóinknak ajánljuk, akik a termékeket a megrendeléstől számított három napon belül személyesen át tudják venni üzletünkben. Ebben az esetben természetesen a megrendelt termékeket nem terheli szállítási költség. Megrendelt termékeit átveheti veszprémi üzletünkben (Hefa Sportbolt 8200 Veszprém, Budapest út 89/A).
Hogyan lehetek törzsvásárló, és ez milyen előnyökkel jár?
2014.07.02-án bevezettük törzsvásárlói rendszerünket, mellyel visszatérő vásárlóinkat kívánjuk jutalmazni. Törzsvásárlói rendszerünk az alábbiak szerint működik: amennyiben vásárlásai összértéke 120 napon belül meghaladja a 20.000 Ft összértéket, úgy 5% törzsvásárlói kedvezményt kap minden termékünk árából. Az 5% kedvezményt a webáruházban feltüntetett kedvezményes árakból vonjuk le, így Ön egyedi, eddig elérhetetlen kedvezményekben részesülhet! A megszerzett kedvezmény limitált ideig, 150 napig érvényes. Amennyiben rendszeresen vásárol nálunk, kedvezményét megőrizheti. Egyedi promóciós kuponok felhasználásakor nem alkalmazható a törzsvásárlói kedvezmény, vagyis a különböző jellegű kedvezmények nem vonhatók össze. Éljen egyedülálló törzsvásárlói kedvezményeinkkel és vásároljon a létező legjobb feltételekkel!
Hogyan tudok a webáruház ajánlásával további kedvezményeket szerezni?
Az egyes termékek aloldalain keresse a „tovább ajánlom" gombot, melyre kattintva ajánlhatja a Sportokboltja.hu webáruházat ismerőseinek, barátainak.
Amennyiben ismerőse az ajánlásában megadott határidőig vásárol áruházunkban, máris jóváírunk az Ön részére 5% kedvezményt, melyet a „Fiókom” menü „Aktuális kedvezmények” menüpontjában követhet nyomon.

Az 5% kedvezményt ajánlásonként kapja, de egy vásárláshoz csak egy extra bónuszt tud beváltani. Tehát, amennyiben például három barátjának is ajánlotta a Sportokboltja.hu webáruházat, és ők vásároltak is áruházunkból, úgy Önnek háromszor öt százalék extra bónusza lesz, melyet három különböző vásárlás alkalmával tud beváltani. Az ajánlásért kapott aktív (beváltható) extra bónuszok limitált ideig, 150 napig érvényesek. Egy ember után csak egyszer adunk ajánlási kedvezményt. Amennyiben olyan ismerősének szeretné ajánlani a Sportokboltja.hu webáruházat, akikkel már kapcsolatban vagyunk, úgy az ajánlást a webshopunk kiküldi, de új extra bonuszt nem ad érte.
Az 5% kedvezményt rendszerünk a webáruházban feltűntetett akciós, kedvezményes árból vonja le, így Ön eddig elérhetetlen kedvezményekben részesülhet. Amennyiben Ön már törzsvásárlónk is, akkor is megéri Önnek ajánlani termékeinket, hiszen ebben az esetben Ön 5+5% (törzsvásárlói kedvezmény + ajánlásért járó kedvezmény), vagyis 10% további kedvezményt kap a kedvezményes árakból. Egyedi promóciós kuponok felhasználásakor nem alkalmazható a törzsvásárlói és az ajánlásokért járó kedvezmény, vagyis a különböző jellegű akciók nem vonhatók össze.

Ajánlja termékeinket ismerőseinek, barátainak és használja ki a létező legnagyobb árengedményeket!
Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítás díjáról a Vásárlási feltételek menüpont Szállítási feltételek és díjak alpontjában tájékozódhat részletesebben. A megadott díjak csomagolási és szállítási költségből tevődnek össze. 35 000 Ft megrendelési érték felett a szállítási költség ingyenes.
Mennyi időn belül szállítunk?
Amennyiben a megrendelés 12 óráig beérkezik, és a megrendelt termék készleten van, a csomagot aznap feladjuk, és másnap kiszállításra kerül. Ha a termék nincs készleten, akkor ez az idő meghosszabbodhat, melyről ügyfélszolgálatunk pontosan tájékoztatja Önt.

A 12 óra után beérkező megrendeléseket másnap tudjuk feladni.
A hétvégén illetve pénteken délután beérkező megrendeléseket hétfőn adjuk fel.
Hogyan tudok fizetni?
Az áru átvételekor utánvéttel, banki átutalással, illetve interneten keresztül OTP SimplePay online bankkártyás fizetéssel egyenlítheti ki számláját.
Hogyan kapom meg a megrendelt árut, ha napközben a munkahelyemen vagyok?
Rendelését GLS futárszolgálat segítségével juttatjuk el Önhöz, mely a csomagfeladást követő napon munkaidőben szállítja ki a csomagokat. Szállítási címként munkahelye címét adja meg, így biztosan megkapja csomagját.
A kiszállítás napján sms-ben értesítjük Önt a csomag érkezésének várható idejéről, így 3 órás pontossággal tudni fogja, hogy mikorra várható csomagja érkezése, pl. 9-12 óra között.